2020. április 7., kedd

Mi tudtam meg a maszkról?! 2020






Mi tudtam meg a maszkról?!

Úgye tudjuk, hogy nincs, vagy mégis?
El kezdtem keresgélni? Vannak az ismeretlen, külföldi, kínai maszkok – lehet, hogy ezek is jók, de előre kell fizetni és nem tudjuk, hogy valóban jön-e és mikor?

1. Az egyszeri használatú (2 óra) maszk a belvárosi élelmiszer boltban közel 800.-Ft/db


 














2.  60071/szájmaszk KN95-FFP2 - www.patikapack.hu – előre fizettem, egy hét volt az érkezési idő, az ára áfával és a házhozszállítással együtt 4.255.-Ft/db. Bélelt, mosható, nagyon jó minőségű.






3.  2057-FKI  www.erteksziget.hu – Ezüstionos mosható szájmaszk, gumipánttal, egy csomagban 2 db. A szállítási idő 1 nap volt, egy csomag ára házhozszállítással 4.090.-Ft (2 db van benne)


   


Remélem tudtam segíteni, Zsuzsa

Nincsenek megjegyzések: